Garanţie şi Retur

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțrea unilaterală a contractului este aplicabilă doar consumatorilor, clienți persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b). Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Înainte de a trimite coletul de retur, vă rugăm să vă asigurați ca acesta respectă următoarele CONDIȚII:

În cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe produse, este necesar să ne anunțați în termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, apelând numărul de tel. 0728 307 370 sau 0265 312 031, urmând ca apoi să faceți o cerere în scris pe adresa de e-mail office@hairline.ro. Produsul trebuie să fie în aceeași stare  în care a fost livrat către Dvs, însoțit de factura în original. (Produsele folosite nu se schimbă!!!)

Atentie!!! Dacă ați îndepărtat sigiliile produsului nu mai beneficiaţi de garantie! De asemenea retururile se pot face doar cu ambalajul original al produselor și factura fiscală!

Foarte important!!!  În cazul în care produsul returnat nu este în stare corespunzătoare, acesta va fi refuzat. Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii. Pentru expedierea coletelor puteți folosi orice serviciu de curierat rapid, nu primim produse retur prin Poșta Romana! Nu se vor accepta coletele cu ramburs! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru folosirea improprie a produselor.

În maxim 14 zile calendaristice de la data returnării,  contravaloarea produselor va fi achitată cumparatorului prin Transfer Bancar în contul furnizat. Atenție! Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client. Restituirea sumei se referă strict la valoarea produselor comandate, nu și la cheltuielile legate de transportul produselor.

Pentru alte nelămuriri vă rugăm sa ne contactaţi.